lördag 8 september 2018

#1 ett dygn kvar

vilken dag, som en fest - den började med samling på partiexpeditionen med pepp, arbetsfördelning o glada tillrop - vilket gäng vi är ❤️
Jag har pratat med så många kommuninvånare om hur vi vill göra Växjö starkare tillsammans, men jag har också lyssnat en massa... på människors oro, förhoppningar och drömmar. 
Jag har också ätit lunch i matsvinnsköket o hejat på debatterande partikamrat, delat ut rosor o popcorn. 
Trots att jag var helt slut efter en intensiv dag tog jag mig en runda till gymet, väldigt skönt! Chockade lägenheten med att dammsuga o nu ska jag ramla i säng för att orka med morogndagen. Det blir full fart hela dagen och avslutning g med valvaka. Så spännande! 
Avslutar med Stefan Löfvens ord:

Så fatta ditt beslut. Axla ditt ansvar. Välj vad du ska göra med din stund på jorden.
Jag hoppas att du blir en av oss som kan se kommande generationer i ögonen och säga:
Jag var med. I en tid av splittring och extremism stod jag upp för gemenskap och demokratin. Jag gjorde inte allt, men jag gjorde mitt – och vi klarade det tillsammans..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar