söndag 12 augusti 2018

# 29 lördag kampanj o intervju i kvällsposten

Idag var det ännu en kampanjdag med fler samtal med Växjöbor. Vi har också satt valstugan på plats.
Jag intervjuades också av kvällsposten om våra viktigaste frågor och om vad jag var mes/minst nöjd med.
Artikeln publicerades under söndagen, men eftersom jag skriver lite i efterhand kan den läsas i mitt lördagsinlägg. Smart va!

Här kan du läsa mina (och några andras) svar samt min ingress på fb-inlägget

Socialdemokraterna i Växjö har varit en blåslampa på majoriteten när det gäller skolan. Det är jag stolt över. Skolan är vår mest prioriterade fråga. Att barn och unga får en bra start i livet är den viktigaste investeringen vi kan göra för framtiden och därför har vi under flera år hållit i vår satsning. Alla skolor ska vara bra skolor. När vi har en jämlik skola, utjämnas livschanserna och vi får ett starkare samhälle och ett tryggare Växjö.
Ett starkare Växjö bygger vi tillsammans.

Artikel i kvällsposten




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar