söndag 12 augusti 2018

#31 torsdag 9/8 valfeber - en månad kvar

Det är verkligen på gång nu,  känner av valrörelse och lite valfeber. Vi har så roligt under tiden att den bara rusar. inte svårt att fylla dagarna precis.
Dagen började med en stund i gymet, måste ju hålla mig strak genom hela valrörelsen. Efter det var jag och en partikamrat och besökte en hästhoppstävling för barn o ungdomar, partiarbete och filmning med tanke på en månad kvar.
På eftermiddagen bar jag på möte på länsstyrelsen med tanke på torkan. Det var personer från olika organisationer. Vi pratade om vikten av information o samverkan. Tog en paus och promenerade i skogen med hunden - skogen är verkligen avslappning.
laddade för kvällen då jag först hade telefonmöte och sen gjorde jag och vår ombudsman premiär som DJs på ett ställe i stan. det var riktigt roligt men inte helt van att vara vaken så länge på natten.

Här kan du läsa texten jag skrev om filmen o kolla på den via Facebook
  1. En månad kvar till valet och vet ni, jag tänker rösta på socialdemokraterna 🌹
    Det här är en folkomröstning om välfärden som ställs mot skattesänkningar. Det här är ett val för jämställdheten med ett rasistiskt parti längst ut till höger som vill ta flera års arbete tillbaka.
    Jag hoppas att socialdemokraterna får fortsätta sitt samhällsbygge i Sverige med en stärkt och trygg välfärd och med en klimatpolitik som är helt nödvändig för vår överlevnad.
    Jag hoppas att vi kan färg...a Växjö rött. Här behövs ett nytt ledarskap som prioriterar skolan och omsorgen och inte monument över sig själva.
    Ett starkare och tryggare samhälle bygger vi tillsammans.
    Håller du med ? Rösta då på socialdemokraterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar