tisdag 19 juni 2018

#82 Intensiv och rolig dag

Tisdagen började som vanligt med frukostmöte (innan dess träning förstås!) Vi är snart klara med alla våra "paket" för bra politik för Växjöborna.

Efter att kommunstyrelsens arbetsutskott sammanträtt (där vi bland annat pratade om hur vi ska gå vidare när det gäller problematiken kring hedersrelaterat våld) åt jag lunch med min mentor Cula. Känner mig alltid stärkt efter de luncherna. Härligt!

Träffade partikamrat som fixat till vår lastcykel så den nu är ännu mer praktiskt. Allt detta partiarbete som görs i "det fördolda" Otroligt vilken kraft vi har!

Träffade som hastigast mina ungdomar för en snabb fika, båda samtidigt. Otroligt!

Telefonkonferens med Anna Ekström om bra förslag som kommer imorgon. Spännande!

Möte med näringsidkare i city och bra diskussion.

Kvällen tillbringades med Företagarna där vi politiker fick grilla och grillas. Blev många tankar klokare. Möten med människor är det som ger allra mest. Det vidgar mina vyer och hjälper mig att se bortom min egen horisont. Jag blir rik!

Promenad med hund och nu ramla i säng. Trött!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar