tisdag 26 augusti 2014

#19 ibland går det lite fort

Idag hade jag en insändare i Smp, där blandade jag ihop moderaternas och kristdemokraternas valaffischer. Det blev ju inte så bra... Dessutom kallade jag en kristdemokrat för politisk vilde trots att hen inte är det längre. Ibland går det lite fort, framför allt nu när det är valrörelse och vi är lite stressade. Jag fick i alla fall möjlighet att be om ursäkt  till beröra under fullmäktige och gjorde helt enkelt en pudel. 
Vi hade sista fullmäktige för mandatperioden idag och ordförande summerade vår tid. Det har onekligen hänt en del... Nästa gång det är fullmäktige kommer det en ny församling. Det blir spännande. Några kommer till, andra försvinner. 19 dagar kvar (nästan bara 18 med tanke på att timmen är sen), många gånger fram tills dess kommer vi att behöva samla ihop oss, ta nya tag, nervositeten kommer att öka... Jag hoppas också på många skratt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar