måndag 28 maj 2018

#104 äntligen måndag

Ja, jag gillar vardagen och jag gillar måndagar. Ny vecka. Nya möjligheter. Ny chans. Började morgonen på gymet och vaknade till liv när det visade sig att det bara fanns kallt vatten i duschen. Men som jag och en annan person konstaterade. Vi har små problem i Sverige. Vi har ju vatten i alla fall. Vi är bortskämda konstaterade den andra personen.
Idag var det beredningsdsg. På förmiddag med kommunstyrelsens presidie och på eftermiddagen med integration och mångfaldsberedningen. däremellan besiktigade jag bilen för första gången (alltså för bilen) Personen som besiktigade min bil sade att han hade läst mina insändare och att han inte gillade Sverigedemokraterna. :-) Bilen gick igenom utan problem.
Ikväll hade sossarna gruppmöte, först med kommunstyrelsen och sen kommunalagruppen. Vi fick en presentation av agenda 2030, pratade en del om vår budget och kommande fullmäktige. Härligt att ha så intresserade och engagerade människor runt omkring sig. Jag är rik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar