lördag 26 maj 2018

#106 så då gjorde jag det

Eftersom jag har bestämt att ambitionsnivån idag ska vara sparsam kopierar jag mitt Facebookinlägg idag.

Idag har jag inte varit på  Vårstad i Växjö. Jag har heller inte hjälpt mina partikamrater att dela ut 300 rosor 🌹 o jag har inte jobbat med vår budget. Jag tycker om kultur (vårstad) o jag tycker väldigt mycket om mina partikamrater o rosor. Att jobba med budget är faktiskt roligt.
MEN jag behövde helt enkelt tid till att ta hand om min tvätt, klappa min hund, fixa disken, tömma alla sorteringssopor, packa upp flera ouppackade väskor,  hämta paket o köpa lysrör (varit utan i badrummet i två månader), kolla undanlagd post, lukta på mitt citronträd, sköta mina pelargoner, plocka lupiner, elda läsa klart min bok o dricka kaffe o äta jordgubbar, titta ut genom fönstret o glo lite på TV...
Så då gjorde jag det




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar